Re: Jeszcze a propos spamu....

Autor: Piotr Gogolewski (docent_at_panoramix-net.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 03:21:14 MET DST

Wskutek reakcji <3B08F798.64F38030_at_infinity.waw.pl>
z molekułą "Przemek <SAKO> Galczewski" <sako_at_infinity.waw.pl> powstało:

> dostalem spam z takim tekstem na koncu:
>
> Na Twoj adres natrafilam na jednej ze stron WWW i wydaje
> mi sie, ze informacja ta mogla Cie zainteresowac.
> Jezeli NIE interesuja Cie tematy lata i wakacji kliknij
>
> tylko ze nie napisali gdzie mam kliknac, ot takie utrudnienie :)
A dla tych, którzy jeszcze tej zagadki pocztą nie otrzymali, wskazówka:
wystarczy wyciąć *.wypoczynek.pl (i dla pewności *.wakacje.pl).

p.s. Hihihi, kiedyś dopisywało się pojedyńcze konta do pliku z regułkami,
teraz latają całe domeny (a niedługo pewnie po klasie C na raz trzeba będzie
ciąć :^)).
p.p.s. i fu-t w stosowne miejsce

--
Piotr Gogolewski -{ Serwis "Docent OnLine" http://www.chemia.px.pl }-
-{ klucz PGP & Geek Code: mail docent_at_panoramix.net,pl -s"get pgp" }-