Re: Wawa szybkie lacze (wdzwaniane) przez ebone ($taryfa lo

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 12:38:19 MET DST

On 17 May 2001, Jaroslaw Rafa wrote:

> Przeciez nawet przy zwyklym "surfowaniu" po WWW strone sciagasz powiedzmy pol
> minuty, a czytasz ja piec minut, po czym klikasz w link zeby przejsc na

No way, tracić pięć minut na jedną stronę przy dialupie?

Chociaż może jeśli ktoś skończył te kursy szybkiego czytania...

> Sciaganie poczty, newsow to na ogol nie jest wiele informacji i odbywa sie z

Jeśli ktoś ściąga posty z kilku grup, to owszem. Ale jeśli ktoś ciągnie z
kilkudziesięciu, w większości alt.binaries?

> Wiec do czego tak naprawde przydaje sie duza szybkosc? Tylko do sciagania
> plikow z FTPow i temu podobnych.

A to całych serwisów WWW nie można już wsadowo ściągnąć?

--
GSN