Re: Aktualizacja top100.pl

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 16 May 2001 - 17:53:34 MET DST

Nawiązując do postu z Wed, 16 May 2001 17:25:11 +0200 autorstwa Slawek 'IDEall' Fydryk (joker_at_krakow.tpnet.lt):
: Swoją drogą, czy to bug w top100, czy też normalną rzeczą jest to, że domeny
: utrzymywane na serwerach klienckich u danego ispa, są doliczane do
: statystyki ;)

Heh, mi doliczyli za to wszystkie Optimusy w całej Polsce, mimo iż nie
mam z nimi nic wspólnego ;)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.