Re: Aktualizacja top100.pl

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 16 May 2001 - 16:31:38 MET DST

Nawiązując do postu z Wed, 16 May 2001 08:49:20 +0200 autorstwa Piotr Nowak - NetArt (piotr.nowak_at_serwery.pl):
: Dla przykladu podam iz firma NetArt od 7 maja nie moze doprosic sie o
: dopisanie na liscie top100.pl lacza do nowego operatora sieci szkieletowej
: jakim jest Multinet. To samo tyczylo sie w momencie gdy firma NetArt
: uzyskala swojego AS'a i uruchomila lacza BGP, oraz gdy probowala zmienic
: swoje dane adresowe na stronach. Mysle ze podobny problem ma jeszcze kilka
: firm w Polsce dlatego postanowilem poruszyc ten problem na forum publicznym,
: gdyz lista top100.pl stanowi obecnie jedna z najpowazniejszych baz o firmach
: internetowych w Polsce.

Ja kiedyś poprosiłem o zmianę i obeszło się bez większych problemów.

: Oto wydruk z bazy RIPE dla firmy NetArt w dniu dziesiejszym (whois
: AS15967_at_whois.ripe.net):

A co ma plemnik do wiatraka? :)

--
Grzegorz Janoszka