Re: Aktualizacja top100.pl

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 16 May 2001 - 16:57:30 MET DST

Nawiązując do postu z 16 May 2001 16:27:09 +0200 autorstwa Janusz A. Urbanowicz (alex_at_bofh.org.pl):
: Ja sie chcialem zapytac jakim cudem firmy komercyjne sa podlaczone do akademickiego pol34, a?

Po pierwsze do POL34 może podłączyć się każdy na zasadzie peeringu,
problem jest z rozgłaszaniem dalej.
Termin "pol34" w top100 oznacza podłączenie do MANu miejskiego, który
ma styczność z POL34. W wielu przypadkach firma komercyjna podłączona
jest do komercyjnego AS swojego MANu, a ten przez AS edukacyjnego
rozgłasza tę firmę do POL34. Inna sprawa, że POL34 nie rozgłasza tego
na świat :)

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.