Re: "300.000 adresów e-mail z Polski i Europy."

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sun 13 May 2001 - 16:53:40 MET DST

Jaroslaw Rafa <raj_at_wsp.krakow.pl> wrote:
> On Sun, 13 May 2001, Filip Rembiałkowski wrote:

> Nie "tak jakby", tylko on po prostu *broni* spamerow. A dlaczego? Poszukaj
> w archiwach polipa sprzed paru lat...

[...]
> No wlasnie.
> Czyli to, ze publikuje swoj adres e-mailowy np. na stronie WWW to nie
> znaczy, ze wysylanie na niego spamow jest dozwolone.

Mieszasz rozne rzeczy. Czy ja gdzies pisalem o spamerach? Nie, pisalem
tylko o zbieraniu danych.

Czy dlatego, ze nozem mozna zabic bedziesz zwalczal producentow nozy? A co
z mlotkiem?

Takie bazy jak wspomniana tutaj moga byc legalne, co nie znaczy ze po
zakupieniu takiej bazy nabywca nie popelni np. wykroczenia uzywajac tych
adresow.

Wymienionej firmie mozna zarzucic ze sama wyslala reklame spamem, ale nie
ze sprzedaje jakis cdrom z "mailto: "

Pozdrawiam
Dariusz Margas

--
ATCOM Spolka Akcyjna  tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Samoobslugowe serwery wirtualne http://www.komrel.net