Re: Do Kolegi z firmy oferujacej Internet satelitarny

Autor: Gopher (tir2000_at_2com.pl)
Data: Fri 11 May 2001 - 21:14:15 MET DST

"X-15" w wiadomości news:3af980d8_at_news.home.net.pl napisał tak:

> sorki Gopher

Ookie.

> Aaaaha, ale zaraz w d o - m u o d - p i - su - j e, j e - d z i e
> d o r o - b o - t y i t a m j e w y - s y - l a ? Kurna nic nie
> rozumiem ! Jescze raz. W d o - m u o d - p i - su - j e.............

Ech... futszaK zlikwidował sobie domową linię telefoniczną z powodu zbyt
wysokiego abonamentu. W pracy ma SDI. Przychodzi do pracy, wysyła wszystko i
oficjalnie zaczyna pracować, nieoficjalnie wysyłając mejle:-P. Pod koniec dnia
pracy zabiera ze sobą dane, wkłada je w domu do kompa, odpisuje na nie
(pisząc, że jest W DOMU, bo w nim jest), następnego dnia zabiera dane z
powrotem do roboty i tam je wysyła... ściąga nowe i i oficjalnie zaczyna
[...]
wysyła...ściąga nowe i i oficjalnie zaczyna pracować, nieoficjalnie wysyłając
[...]
dnia zabiera dane z powrotem do roboty i tam je wysyła... i tak mija mu całe
życie:-P.

--
Take care * Gopher * GG# 413992 * http://www.tir2000.prv.pl/
Konserwatywna Unia Realizacji Webmasterskich Ambicji