Re: Odp: Do Kolegi z firmy oferujacej Internet satelitarny

Autor: futszaK (futszak_at_poczta.nIeostrada.pl)
Data: Thu 10 May 2001 - 09:08:11 MET DST

On Mon, 7 May 2001 15:01:09 +0200, "X-15" <0o0<wywal_to>@tenbit.pl>
wrote:

>Tak ? To poczytaj sobie telefonie. jastrowie.sdi to podobno u ciebie w =
>pracy ? (tak kto=B6 na grupie powiedzia=B3), a Ty piszesz (albo Tw=F3j =
>klon) siedz=EA sobie w domq

Moze jeszcze raz:

1.futszaK jest jeden
2.futszaK nie ma czasu na przesiadywanie na news-ach w pracy, wiec
pisze w domq
3.futszaK jak wyjezdza do pracy to wydlubuje HDD z kompa, jedzie do
pracy, wylacza kompa w pracy (cala noc sciagaja sie mp3-ki), podpina
dysk, wlacza kompa i wysyla/sciaga poczte/news-y
4.dysk w zasadzie pozostaje na caly dzien, nastepmnie futszaK wylacza
kompa, wypina dysk, wlacza kompam a ten wyjety jedzie z futszaK-iem do
domu

zrozumiano, czy tez bedziesz sie jeszcze raz mnie o to pytal na
pl.misc.kolej ???

futszaK_at_poczta.neostrada.pl
Dziecko techniki cyfrowej
voice: 0603 237728