Re: zapchalo sdi

Autor: Przemek Galczewski (sako_at_infinity.waw.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 10:46:31 MET DST

"Gwidon S. Naskrent" wrote:

> Nie. Też mam impulsowš centralę i nie zrywało mi. Jednego ptaszka w
> ustawieniach modemu nie umiesz postawić, czy co?

a ten ptaszek to pewnie zmienia centrale na nowoczesniejsza ;-)

Ja swojego czasu mialem centrale, ktora mnie zadziwiala, po podniesieniu
sluchawki sygnal ciagly czasami pojawial sie od razu, czasami po jakiejs
minucie (aparat z homologacja), czasami po prostu byl sygnal zajetosci.
Podczas wybierania 0,20 wywalalo zajete, ale jak sie wybralo 9, odlozylo
sluchawke na chwile i potem 0,20 to zawsze bylo oki :-) O zrywaniu polaczen
i pomylkach juz nie wspomne. Na szczescie ja juz zezlomowali :-) I nie
mialem zadnego ptaszka, zwlaszcza pod shelem Linuxowy z ktorego sie
laczylem z inetem :-)

--
Pozdrawiam, Przemek SAKO Galczewski
Synthetic Artificial Killing Organism  *  Linux registered user:115344