Re: zapchalo sdi

Autor: futszaK (futszak_at_poczta.nIeostrada.pl)
Data: Wed 09 May 2001 - 07:25:31 MET DST

On Tue, 8 May 2001 09:51:10 +0200, "Gwidon S. Naskrent"
<naskrent_at_skrzynka.pl> wrote:

>Nie wiem czego używasz, ale skoro jakiegoś dialupu, to chyba w sumie to
>samo, nie?

nie, bo dial-up-y powinny byc w numeracji 020, a nie 022

>To się powinno udać do specjalisty od uzależnień. Poważnie.

przesadzasz, mi akurat podsylaja pewne rzeczy mailem, i mam ustawione
sprawdzanie co minute. Jak przyjdzie to od razu mam takie info (no z
max opoznieniem jedej minuty)

>Nie. Też mam impulsową centralę i nie zrywało mi. Jednego ptaszka w
>ustawieniach modemu nie umiesz postawić, czy co?

1.gdzie to postawic ???
2.Co da ptaszej jak centrala rwie polaczenia w ogole, czyli siedzi
sobie polaczenie, siedzi a tutaj buch i sygnal zajetosci, nawet przy
polaczeniach glosowych

futszaK_at_poczta.neostrada.pl
Dziecko techniki cyfrowej
voice: 0603 237728