Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 04 May 2001 - 21:47:27 MET DST

raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:
> Dlaczego uwazasz, ze to jest absurdalne?

A zastanów się chwilkę - serwer obsługuje domenę dlatego, że jest na
niego delegacja, czy delegacja jest dlatego, że serwer obsługuje?

> Kazdy normalny rejestrator domen powinien sprawdzac, czy domena,
> ktora ktos chce zrejestrowac, ma skonfigurowane obslugujace ja
> DNS-y.

Jasne. A zimą palimy w piecach, żeby latem było ciepło.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Nie mam czasu na produkowanie się dla czyjejś radochy.