Re: TPI, CHIP i BigBrother

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 04 May 2001 - 06:11:03 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:
> Ale naprawde RealEncoder/RealProducer calkiem zadowalajaco chodzi na Win98.

w tym artykule wyraźnie było napisane o kłopotach spowodowanych Win98

> Jak juz program raz ruszy, to w zasadzie nie ma prawa sie zwalic, bo zadnych
> skomplikowanych operacji w systemie nie wykonuje - tylko lapie obraz z
> framegrabbera, liczy i pcha pakiety siecia do serwera.

kiedyś musiałem spędzić jakieś 3 godziny w sali, gdzie były NTki, ściągnąłem
sobie NetHacka, jest to aplikacja działająca w trybie tekstowym, nie
korzystająca z sieci, nie wydająca dźwięków, nie obsługująca myszy, joysticka,
skanera, ani drukarki, ruszyła, grałem sobie wesolo 2 godziny, aż do ujrzenia
pięknego niebieskiego ekranu z wieloma literkami, czy możesz mi powiedzieć
dlaczego tak się stało?

> to idiotyzmem byloby raczej specjalne szukanie czlowieka, ktory zna sie na
> Linuksie i wie, jak uruchomic pod nim karte video i to wszystko
> skonfigurowac,

sam przyznałeś, że serwery na Win98 raczej nie chodzą... więc jakiś unixowy
człowiek tam chyba siedzi?

> zamiast wykorzystania czegos, na czym sie zna i wie, jak dziala, i
> ma sie pewnosc, ze zadziala poprawnie.

nie działa poprawnie, a przynajmniej tak to zrozumiałem
BTW cała ta sprawa z Win98 może mieć proste wytłumaczenie - TVN ma teraz
piękne wytłumaczenie do wyłączania kamer w Sieci

PS. chyba coś wcina ci references

--
Change comes slowly
But this is what you'll be