Re: TPI, CHIP i BigBrother

Autor: Pawel Bajorek (pawel_at_radio.com.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 20:03:09 MET DST

w pelni sie z toba zgadzam....
mnie jako osobie ktora od kilku lat zajmuje sie transmisja RealAudio na
zywo w Internecie gdyby byl potrzebny system unixowy to tez nie
korzystalbym z linucha (mimo ze nie jest mi obcy)....jest co najmniej
kilka rownie dobrych systemow
pozdrawiam

--
Pawel Bajorek, administrator sieci LAN/WAN
Biuro Informatyki i Telekomunikacji, Polskie Radio SA