Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Tue 01 May 2001 - 21:02:35 MET DST

biglamer_at_gdzies.w.sieci.inter-net.pl wrote:
> darecki_at_wytnij.sobie.to naskrobal:
> na eu.org takie testy byly juz w...
> hmm... '98 ? '97 ? od samego poczatku ?

Owszem. I nie było to szczególnie mądre. W ich przypadku nie jest to
jednak na tyle groźne jak by było w przypadku pl. - te domeny
rejestrują pojedyncze osoby.. i od razu po teście było potwierdzenie,
że domena *zostanie zarejestrowana*. Przynajmniej tak było jak
rejestrowałem dla siebie.

> wlasnie, w czym przeszkadza nam dopisany rekord SOA do naszego DNS'a

Hm - mogę sobie SOA dopisać, na przykład dla pl. - w czym to
przeszkadza? ;)

> jakim cudem ?
> co jest istniejace ?

Domena. Istnieje, ale tylko dla korzystających z moich serwerów; ten
system miałby sens gdyby można było liczyć na to, że jeśli NASK odmówi
rejestracji, wpis zostanie od razu skasowany. Problem w tym, że często
by nie była..

> Ja uwazam, ze to dobry pomysl. Jak myslisz, czy eu.org dzialaloby
> caly czas do teraz tak dobrze, gdyby nie robili takich testow przy
> rejestracji ?

Oni robią przy rejestracji, nie przed. To jedno. A działałoby na pewno
równie dobrze, gdyby robili krótko *po* rejestracji.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
NT to prawie zwykla 95tka tyle, ze troche toporniejsza GUI i