Re: Ebone czy Telia

Autor: Pawel Bajorek (pawel_at_radio.com.pl)
Data: Sat 28 Apr 2001 - 14:48:58 MET DST

witam
a wlasnie chodzilo mi o wybor pomiedzy rozszerzeniem lacza do NASK-u a
laczem przez IPartners bo jak wspominalem mam i NASK (128kbps) i
Polpak-T (2Mbps) ale ten ostatni w polaczeniach do swiata kompletnie sie
nie sprawdza...przynajmniej od jakiegos czasu
pozdrawiam

--
Pawel Bajorek, administrator sieci LAN/WAN
Biuro Informatyki i Telekomunikacji, Polskie Radio SA