Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sat 28 Apr 2001 - 07:44:57 MET DST

Marcin Żyła BiPS <pl_at_xox.pl> wrote:

> Paanie Margas, że krzyknę sobie...

Ulzylo?

[...]
> A czytał Pan sobie co NASK na stronie wypisuje od dawna????

Nie, wielu innych stron tez nie czytam.

[...]
> 3. Wracamy do "czytania ze zrozumieniem na podstawie tekstów z
> elementarza"??

Mozecie sobie wracac dokadkolwiek.

[...]
> Tak się zastanawiam, dlaczego żaden pracownik Atcomu nic nie wie o zmianie
> formy działalności, oraz dlaczego SA nie istnieje w spisie pod nazwą REGON,
> oraz dlaczego firma mająca tak duży kapitał (SA) nie ma ....

To dobrze ze wracacie do tych podstaw. Czytajac ze zrozumieniem pewnie
nawet baze regonow mozna przeczytac, rejestr RHB takze.

Pozdrawiam
Dariusz Margas

ps. NTG, poza tym przepraszam reszte za ta odpowiedz. Przynajmniej moja do
    Pana Zyly ostatnia

--
ATCOM Spolka Akcyjna  tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Samoobslugowe serwery wirtualne http://www.komrel.net