Re: NASK i jego "nowe" cgi do rejestracji domen

Autor: Marcin Żyła BiPS (pl_at_xox.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 23:47:02 MET DST

Użytkownik <darecki_at_wytnij.sobie.to> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c8me0$42d$1_at_sklad.atcom.net.pl...

Paanie Margas, że krzyknę sobie...

> Witam
>
> Wlasnie sie zdziwilem, ostatnio formularz odmawia rejestracji domeny jesli
> jej przyszly(e) DNS(Y) nie chca w tej sprawie zeznawac.

A czytał Pan sobie co NASK na stronie wypisuje od dawna????

> Moze ktos wie gdzie mozna znalezc autorow tego absurdalnego pomyslu?

1. NASK of kors
2. Dlaczego absurdalnego?
3. Wracamy do "czytania ze zrozumieniem na podstawie tekstów z
elementarza"??

> A moze tutaj sa?

Prawdopodobnie są, ale jeszcze musą mieć odpowiednio mądrego pytającego...

> Pozdrawiam
> Dariusz Margas
>
> --
> ATCOM Spolka Akcyjna tel.(22)8703799 fax (22)6497595

Tak się zastanawiam, dlaczego żaden pracownik Atcomu nic nie wie o zmianie
formy działalności, oraz dlaczego SA nie istnieje w spisie pod nazwą REGON,
oraz dlaczego firma mająca tak duży kapitał (SA) nie ma ....
Ach, starczy, myślę, ze trzeba Dorotę Pawlak poszczuć na ten cały NASK...

Pozdrawiam Marcin
mzyla_at_xox.pl
0501661122