Re: ISP -- ale nie wiem czy można?

Autor: Mariusz Krukowski (kruk_at_ipartners.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 13:12:20 MET DST

Bartek Golebiowski wrote:

> Nigdzie nie przeczytałem. Zwracam się do specjalistów po pomoc.
>
> Na razie przerasta ona moje wszelkie oczekiwania.

Bo na samym początku źle podszedłeś do sprawy. A faktem jest, że coraz częściej
ani ping ani traceroute, ani inne podobne narzędzia diagnostyczne nie będą
prawidłowo pokazywać stanu sieci. Zbyt wiele osób ich nadużywa, a ma to fatalny
wpływ i na sieć i na serwery.

Kilka osób zaproponowało rozwiązania; niezłe jest to z kontem testowym. Dialup
w obecnych czasach rzadko jest traktowany jako usługa sztandarowa. Tym bardziej
więc, jeśli działa dobrze, tym lepszych efektów będzie można się spodziewać po
LL.