Re: ISP -- ale nie wiem czy można?

Autor: Przemysław F. (przemo_at_.irc.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 12:56:15 MET DST

Użytkownik "Bartek Golebiowski" <bartek_at_golebiowski.net> napisał w
wiadomości news:9c5rfp$bdc$1_at_druid.ceti.com.pl...
> No właśnie. Mam nadzieję, że nie łamię zasad grupy i piszę we właściwe
> miejsce.
>
> Chciałbym zmienić providera - ze względu na słabą jakość tego, z czego
> korzystam obecnie (pomińmy milczeniem nazwę firmy). Dlatego mam pytanie:
czy
> istnieje jakiś skrypt/program, przy pomocy którego mógłbym przez kilka dni
> obserwować (pingować, etc.) serwery potencjalnych providerów, żeby wybrać
> tego 'najlepszego'?

Najlepiej dowiedz sie takich rzeczy :
1.Jakie lacza posiada provider przepustowosc/do kogo podpiete
2.Ilu klientow ma na laczach dierzawionych
3.Jakim sprzetem dysponuje ( cisco, intel )
4.Jaki czas reakcji na awarie cena nie bedzie grala tu duzej roli jezeli
chcesz miec dobry standard uslug ;)

Pozdrawiam
Przemek