ISP -- ale nie wiem czy można?

Autor: Bartek Golebiowski (bartek_at_golebiowski.net)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 08:38:20 MET DST

No właśnie. Mam nadzieję, że nie łamię zasad grupy i piszę we właściwe
miejsce.

Chciałbym zmienić providera - ze względu na słabą jakość tego, z czego
korzystam obecnie (pomińmy milczeniem nazwę firmy). Dlatego mam pytanie: czy
istnieje jakiś skrypt/program, przy pomocy którego mógłbym przez kilka dni
obserwować (pingować, etc.) serwery potencjalnych providerów, żeby wybrać
tego 'najlepszego'?

Bardzo proszę o informacje na: bartek_at_golebiowski.net

Pozdrawiam,

jak wyżej