Re: ISP -- ale nie wiem czy można?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 12:02:29 MET DST

Radoslaw Kojdecki wrote:
> Jesli postawisz przed domem smietnik (za wywoz smieci placisz) zeby Ci
> obcy ludzie nie smiecili papierkami po trawniku, to dlaczego narzekasz, ze
> sasiad Ci go zapelnil w 1 dzien ??

a kto mówi o zapełnianiu w jeden dzień? mowa jest o samym używaniu, sąsiad
może zjadać codziennie rano i wieczorem batonika i testować mój kosz wrzucając
tam papierki
poza tym sytuacja jest abstrakcyjna bo mieszkam na czwartym piętrze

> Oczywiscie maly ping od czasu do czasu nie zaszkodzi, ale nie mozna
> patrzec na Siec w kategoriach "jesli udostepnia to mozna korzystac na
> MAX'a". Wtedy wszystkie abuse bylyby bez najmniejszego sensu.

nikt nie korzystaniu na maxa, lecz o korzystaniu w ogóle

> Radek niewyspany

sen? a co to takiego?

--
I love the night  So many shadows