Re: zapchalo sdi

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 11:22:54 MET DST

Arek91 napisał(a) w wiadomości:
<20010424075344.17828.qmail_at_nym.alias.net>...

>Wiem, wiem .. podejrzewalem ;-) No wlasnie skoro nie zanosi sie na
>szybka poprawe TPnet, Polpaku i nowego lacza przez Atlantyk tez raczej
>nie poloza to mogliby w koncu poprawic umowe. Nie zaprzeczysz mniej
>wiszacych na sdi to w koncu mniej obciazona siec bo jeden uzytkownik
>nawet razem z rodzina i psem bedzie mniej "klikal".

Juz dobrych pare lat temu by sie zanioslo, a i dzisiej nie ma jak
przypuszczam
problemu z wynajeciem na szybko kabla lub satelity, ale musialo by byc na
rynku conajmniej dwu zblizonych sila konkurentow. A tak mamy jednego
wypasionego byka ktoremu nic sie nie chce robic i paru harcownikow bez
infrastruktury ktorzy nie maja szans na istotna zmianie istniejacego stanu
rzeczy. Mozna podziekowac tylko baranom u wladzy.
Jak mozna sie bylo na ten przyklad podlaczyc do rosyjskiego kabla bo
samemu sie ma dwie lewe raczki do roboty to zaraz po naszemu podnosl
sie lament ze ruskie sa lepsze i trzeba ich kabel utrupic.
Ponadto sytuacja niezaspokojonego popytu na internet sprzyja tak naprawde
wszystkim po stronie sprzedazy uslug. Nie trzeba specjalnie konkurowac i
robic czegokolwiek, a klienci i tak przyjda i beda wciskac pieniadze.
A jak moze byc inaczej, to wystarczy spojrzec jak w perpektywie paru lat
zmienil
sie rynek telefonii komorkowej. Tam dopierow widac jak mozna rznac sie o
klienta.

miab