Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 09:34:40 MET DST

On Mon, 26 Mar 2001 14:18:10 +0200, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Nie o to chodzi.
>Chodzi jak sie zabezpieczyc przed chytrym oszustem, ktora znajdzie
>pretekst do wycofania sie z umowy i jej rozwiazania, przez uznanie
>jej zawarcia za prawnie wadliwe.

...a tych niestety jest sporo, zwlaszcza jak sobie jeden z drugim
uswiadamia, ze tak pieknie i rozowo nie jest.

>Bezposrednie dialup to jest wlanie to.
>Zadnych tam TCP/IP.
>Transfer peer-to-peer to jest to. Bez 100 posredniczacych i skanujacych
>ruch w sieci serwerow, switchow, routerow.

widze ze masz manie,wszytsko podlucvhuja, skanuja, nagrywaja i
archiwizuja

...czemu w takim razie POlKomteL 90% aktywacji robi via net i jakos
zyja ???

>a teleks moze wyslac tez dowolnie brzmiacy i z dowolnego miejsca.

a logi z central ???

>W Telexie mechanicznym jest taka rolka, w ktorej sie ustawia
>mechanicznie zebatki, ktore programuja nazwe i logo nadawcy.
>Podobnie jest z faksem.

w faksie rolka ???
gdzie ???

>tyle ze na odwrotny billing sie czeka miesiac czasu

...to i tak expres w porownaniu z szybkjoscia polskiego sadownictwa...

>a billing clipowy nie jest dopstepny on-line.

????

ja wysylam zamowienia na sms-a przez gadugadu i jakos zyje,koles
jedyie oddzwania i sie kjonsultujemy

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |