Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 09:34:38 MET DST

On 13 Mar 01 16:33:14 GMT, RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>Hm... dziwi mnie, gdzie ty widzisz jakakolwiek "histerie" w postach Tonida.
>Czlowiek jasno przedstawia swoj poglad na sprawe, i nie kreci jak Czuma. A ze
>jest rozzalony o to, ze mu sie zabiera cos co jego zdaniem do niego nalezy,
>to chyba zrozumiale?
>Natomiast wypowiedzi Czumy sa nie tyle "stanowcze", co aroganckie i pelne
>bufonady. A "zrownowazone" to nie sa na pewno.

tutaj nie ma co sie dziwic, sytuacja normalna ze ktos komu cos
zabrano, lub sie zabiera jest zdenerwowany/rozzalony, o osoba ktora
niniejsze dobro zagarnela zachowuje spokoj

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |