Re: Doswiadczenia z domowym Astercity lub 2A? (W-Wa)

Autor: Pawel Szymanski (ever_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 16:22:24 MET DST

On Sat, 21 Apr 2001 15:38:40 +0200, Tomasz Tarchala
<Tomasz.Tarchala_at_earthling.net.Say.No.2.Spam> wrote:

[ciach]
>Skłaniam się ku Astercity, ale może ktoś ma już jakieś doświadczenia z
>nimi, które powinny mnie od tego odwieść? Albo jakieś inne pomysły na
>dostęp stały z Ursynowa, niedaleko SGGW? Wolałbym jakieś istniejące
>firmy, organizować własnej sieci blokowej raczej mi się nie chce...
astercity ma generalnie dosyc olewajace podejscie do klientow.
siec maja w miare niezla chociaz ciagle cos modernizuja, 'usprawniaja'
itp. co moze powodowac pojawianie sie i znikanie roznych uslug.
firmy 2A nie znam.
z astercity korzystalem przez ponad 2 lata i w sumie bylem zedowolony.
najwiekszymi minusami sa:
1. niekompetencja BOK (dzwonisz raz mowiac ci costam, dzwonisz drugi
mowia ci cos innego. generalnie prosic od razu o przelaczenie do kogos
kompetentego)
2. niekompetencja technikow (j.w.)
3. niemoznosc zalatwienia czegokolwiek bez maxymalnej upierdliwosci:
tzreba dzwonic np. przez 2 tygodnie po kilka razy dziennie zeby
wymusic na nich wywiazanie sie ze zobowiazan (np. zmiana ip).
4. olewanie klientow

jesli chcesz wiecej szczegolow to pisz na priva.

Ever

--
ever_at_kki.net.pl