Doswiadczenia z domowym Astercity lub 2A? (W-Wa)

Autor: Tomasz Tarchala (Tomasz.Tarchala_at_earthling.net.Say.No.2.Spam)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 15:38:40 MET DST

Cześć

Mam nadzieję, że jest to odpowiednia grupa na zadanie tego pytania,
jeśli nie to sorry i prosze o przekierowanie.

Dostałem ostatnio 2 oferty na podłączenie mieszkania na Ursynowie stałym
dostępem: z Astercity i 2A. Astercity daje niższą przepustowośc
(128/32kbps in/out), 2A reklamuje się "pełną prędkością Ethernetu", ale
jest to sieć blokowa, z jednym wyjściowym modemem bodajże 2Mbps. Opłata
instalacyjna jest 2x niższa w Astercity (590/1000zł), ale abonament jest
20 zł wyższy; a przy wyższych prędkościach wzrasta niemal liniowo.

Koleś z AC odpowiadał na moje pytania szybko (choć średnio
kompetentnie), do 2A w ogóle nie udało mi się dodzwonić.

Skłaniam się ku Astercity, ale może ktoś ma już jakieś doświadczenia z
nimi, które powinny mnie od tego odwieść? Albo jakieś inne pomysły na
dostęp stały z Ursynowa, niedaleko SGGW? Wolałbym jakieś istniejące
firmy, organizować własnej sieci blokowej raczej mi się nie chce...

Z góry dzięki
Tomasz