Re: Padlo SDI czy serwer http://www.gpw.com.pl/ ping: uplynal limit czasu zadania 100% utraconych pakietow

Autor: biglamer_at_gdzies.w.sieci.inter-net.pl
Data: Fri 20 Apr 2001 - 08:34:45 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> naskrobal:
> No tak, a swistak zawije je w papierki.

co zawija ? :)
Pytanie do Experta za 1000 punktow:
Czy serwer MUSI odpowiadac na pakiety ICMP echo ? :)
(hint: nie)

> Wczoraj pingi chodzily ok a dzisiaj 100% utraconych pakietow i transfer
> = 0ms

jak sam stwierdzasz - to jest problem SERWERA a nie INTERNETU.

--
Janek
Rozmowa z Expertem przypomina mi rozmowe z pewnym providerem na slasku.. :)