Re: Internet a karta Eurocard/Mastercard

Autor: Marek (net_at_gr.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 15:39:59 MET DST

Witam
Jestem posiadaczem tej nieszczęsnej karty, niestety w USA nie zaakceptowały
jej 3 kolejne firmy. Po wielu telefonach do Poznania i jałowych rozmowach z
przedstawicielem banku dałem sobie spokój. Mam kolegę w USA który dodatkowo
usiłował potwierdzić transakcje w/w kartą, bez rezultatu. Moim prywatnym
zdaniem - szmelc. Może ktoś ma inne doświadczenia, moje są niestety
zdecydowanie negatywne. A zakupy w USA to dla mnie codzienność jak wynika z
mojej strony www.

Zdrowie - praca - pieniądze = www.net.gr.pl , www.nutrilife.gr.pl