Re: Gdzie mozna zarejestrowac domene jesli nie posiada sie karty

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_bos.bindview.com)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 21:50:45 MET DST

On Mon, 9 Apr 2001, Radosław Popławski wrote:

> Zawsze są wymagane jakieś gwarancje -- albo 3-ce prowadzenia konta,
> albo zarobki, albo coś innego. Poza tym to są "inne kraje".

Miau miau to chyba jestem jakims wyjatkiem, ze poszedlem do duzego banku,
pokazalem jakis dokument, od razu (!) dostalem karte tymczasowa, tydzien
pozniej - juz z moim imieniem i nazwiskiem, poczta - nikt niczego ode mnie
nie wymagal, a karta - jakby nie kombinowac - jest Visa. Taka wypukla ;P

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] | [security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=