Re: Bezplatne i wiarygodne testy predkosci lacz SDI, 0202122, ISDN, Polpak, T1, T3 do internetu

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 19:42:39 MET DST

On Mon, 9 Apr 2001 04:20:04 +0200, Michal Zalewski <lcamtuf_at_bos.bindview.com>
wrote:

>Kiedy przedpiszca jak raz bredzi, bsd_comp, deflate itp to algorytmy
>operujace na calych pakietach. A czy SDI wspiera kompresje ppp, to nie
>wiadomo, przynajmniej mi...
...natomiast kompresja nagłówków to np. VJC (Van Jacobson's Compression).

Inna sprawa, że jakoś mi się nie wydaje, żeby przy typowym wykorzystaniu łącza
deflate mogło zwiększyć przepustowość efektywną 10 razy (z 56k do 560k).

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O