Re: Bezplatne i wiarygodne testy predkosci lacz SDI, 0202122, ISDN,

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_bos.bindview.com)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 04:20:04 MET DST

On Sun, 8 Apr 2001, Dariusz wrote:

> Dzieki.

Kiedy przedpiszca jak raz bredzi, bsd_comp, deflate itp to algorytmy
operujace na calych pakietach. A czy SDI wspiera kompresje ppp, to nie
wiadomo, przynajmniej mi...

> Mysle ze gdyby drajwery do SDI bylyby open source to linuksiarze
> mogliby te kompresje wprowadzic tak pod linuxa jak i winde.

I uzywalbys takiego kodu napisanego przez tych ludzi, jesli nikt Ci nie
zagwarantuje ze on Ci np. nie skasuje dysku?

> mam tylko pytanie, kto opracowal i napisal protokol HIS/SDI i czy
> naprawde to jest tak stary protokol , ze nic juz nie warto ulepszyc ?

Mowisz o protokole sprzetowym czy o ppp?;) Mysle ze oba sa wysmienicie
udokumentowane.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] | [security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=