Re: Jak zostalem afiliowany do rejestrowania Szkotow ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 13:37:28 MET DST

> Pewno niewiele. Ale jak konsulat brytyjski odradzi mi wycieczke
> do Czeczenii bo jest tam niebezpiecznie to tez nie poslucham?

Konsulat brytyjski moze odradzac wycieczke na Falklandy i do Argentyny,
dla swoich obywateli, ale takie zalecenie nie musi mnie dotyczyc,
majac wujka w Buenos Aires.

> W sumie.. Co ma UK do Czeczenii i do mnie jako ob. Polski :)
Sam odpowiedz, bo to twoj problem.

> Za to ICANN ma 'troche' wspolnego z Internetem i skoro tak mowia,
> tak musi byc :)

A myslisz ze jako szkocki affiliant nie bede podlegal Icannowi ?

> ps.
> Przyczepiasz sie do detali zawsze gdy brakuje ci argumentacji?
> Proponuje zakonczyc watek.

No nie wiem.
Chyba chciales powiedziec szczegolow.

Bo do detali trzeba sie zawsze przyczepiac.
Skoro US Federal Trade Commission dziala w Stanach, to pewnie jej
zalecenia nie obowiazuja i nie dotycza Szkotow.

Tak wiec chyba brak argumentow lezy po twojej stronie wniosku o
zakonczenie watku.

I dziekuje ze zawsze masz przedostatnie zdanie.
D.