Re: Jak zostalem afiliowany do rejestrowania Szkotow ?

Autor: Piotr Szmitkowski (jackal_at_astercity.net)
Data: Mon 09 Apr 2001 - 13:23:02 MET DST

Dariusz wrote:

> ok

> Ladnie piszesz, tylko co ma FTC do Szkocji i skapych Szkotow ?

Pewno niewiele. Ale jak konsulat brytyjski odradzi mi wycieczke
do Czeczenii bo jest tam niebezpiecznie to tez nie poslucham?
W sumie.. Co ma UK do Czeczenii i do mnie jako ob. Polski :)
Za to ICANN ma 'troche' wspolnego z Internetem i skoro tak mowia,
tak musi byc :)

ps.
Przyczepiasz sie do detali zawsze gdy brakuje ci argumentacji?
Proponuje zakonczyc watek.

--
jackal
(:) P.I.G.S. Member