Re: Bezplatne i wiarygodne testy predkosci lacz SDI, 0202122, ISDN,

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_bos.bindview.com)
Data: Sun 08 Apr 2001 - 20:10:57 MET DST

On Sun, 8 Apr 2001, Dariusz wrote:

> Nie pytam sie o unixa. Powiedz jak to robisz pod win98 i sciagasz
> pliki tekstowe przez SDI z predkoscia 512 KB/s . D.

Nie mam ani zadnej postaci Windows na zadnym komputerze, ani nie mam SDI.
Jednak jak w przypadku wszystkich urzadzen, po ktorych puszcza sie ppp
(modemy do lacz komutowanych, stalych, SDI, dziesieciometrowy kabel
szeregowy do sasiada, cokolwiek), mozna wlaczyc ta kompresje, w Linuxie
jak raz robi sie to za pomoca kilku opcji pppd oraz przez zaladowanie
jednego modulu.

To ze Windows pewno nie umie (ale chyba umie), to jakby problem Microsoftu
;)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] | [security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=--=> Did you know that clones never use mirrors? <=--=