Czy polskie strony internetowe są widoczne w okolicach Frankfurtu?

Autor: Tadeusz Jerzy Korsak (tkorsak_at_polbox.com)
Data: Wed 04 Apr 2001 - 22:07:54 MET DST

Przesłałem znajomej w Niemczech adres strony internetowej:
ftp:// 212.244.88.234/pub/Jaja/
z niewątpliwie (moim zdaniem) ciekawą zawartością.
Mam sygnał że nie może tej strony otworzyć. Czy to prosty przypadek braku
kwalifikacji u damy, czy ujawnia się jakieś międzynarodowe ograniczenie
systemu DNS, i czy jest jakiś sposób ominięcia go?
Dziękuję za ewentualną podpowiedź, przesyłam wiosenne pozdrowienia!
Tadeusz