Re: Formus, Formus i po Formusie

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 10:10:00 MET DST

Piotr Pospieszny wrote:
>To prawda, wniosek o upadłość został zgłoszony do sądu. Jest to działanie
>formalne dokonane w związku z przeprowadzanymi zmianami restrukturyzacyjnymi w
>FORMUSie.

Wniosek o upadłość ma zawsze tylko jeden cel - ochronę przed wierzycielami.

>Formus Communications Inc. z Denver w USA przyjął nową strategię w
>stosunku swoich działań w Europie, a co za tym idzie również w
>stosunku do Formus Polska. W związku z tym prowadzone są rozmowy z
>potencjalnymi inwestorami strategicznymi, którzy są bardzo
>zainteresowani przejęciem większościowego pakietu akcji FORMUSa. Jest
>to strategia mająca na celu zapewnienie większych środków finansowych
>na rozwój związany z rozbudową sieci oraz wdrażaniem nowych produktów
>i usług.
>
>Jakoś mi się nie obiło o uszy, żeby kogoś zwalniali!!!

> [...]

Bardzo chętnie poznamy wyniki finansowe Forum za ostatni rok i plany
na przyszłość, bo póki co strategia polegająca na ochronie przed wierzycielami
i szukanie na gwałt świeżego dopływu gotówki by wybrnąć z długów niezbyt
pięknie wygląda.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-