Re: Formus, Formus i po Formusie

Autor: Piotr Pospieszny (pospiech_at_grupa.w.pl)
Data: Tue 03 Apr 2001 - 09:45:16 MET DST

Użytkownik "Wpias" napisał w wiadomości news:
> To niestety prawda. Mam znajomego, ktory pracuje w Formusie w
Gdansku.
> Dzis o 13.00 wszyscy pracownicy Formusa w 3-city zostali
poinformowani o
> zaistnialym fakcie i prawie wszystkim wreczono wypowiedzenia.

Domyślam się, że albo Twój znajomy, albo Ty rozsiewacie ploty jak
stare baby na jarmarku!!!
To prawda, wniosek o upadłość został zgłoszony do sądu. Jest to
działanie formalne dokonane w związku z przeprowadzanymi zmianami
restrukturyzacyjnymi w FORMUSie.
Formus Communications Inc. z Denver w USA przyjął nową strategię w
stosunku swoich działań w Europie, a co za tym idzie również w
stosunku do Formus Polska. W związku z tym prowadzone są rozmowy z
potencjalnymi inwestorami strategicznymi, którzy są bardzo
zainteresowani przejęciem większościowego pakietu akcji FORMUSa. Jest
to strategia mająca na celu zapewnienie większych środków finansowych
na rozwój związany z rozbudową sieci oraz wdrażaniem nowych produktów
i usług.

Jakoś mi się nie obiło o uszy, żeby kogoś zwalniali!!!

Ale co ja tam mogę wiedzieć ;>

Pozdro
Pośpiech