Re: komercyjne konto e-mail

Autor: Tomek Kruk (tomek.kruk_at_sq1eih.rubikon.net.pl.NIEZYCZESOBIESPAMU)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 09:34:55 MET DST

On Fri, 9 Mar 2001 17:15:27 +0100, "Plonk"
<plonk_at_pisz.na.niusy.invalid> wrote:

>Komercyjnemu dostawcy też może paść łącze, sprzęt czy oprogramowanie. Jak Ci
>tak bardzo zaleĹźy na poczcie to postaw kilka replikowanych serwerĂłw
>rozsianych po świecie :-)))

Wszystko może paœć, ale u komercyjnego dostawcy dane sš przynajmiej co
jakiœ czas archiwizowane, a u bezpłatnego nie.

>mozliwosc korzystania ze znacznie mniej uczeszczanego od TPI ichnego serwera
>NEWS, ktory wprawdzie glych dup nie ma, ale dziala nieco stabilniej od TPI
>(wlasnie z powodu ilosci korzystajacych)
>Niespecjalnie w to wierzę. Serwer Tpi działa przyzwoicie, ale nie łącza do
>niego, klasą te same jak łącza do twojego. Poza tym Rubikon spamuje niusy.
>Takich firm należy unikać.

eeetam, ja mam postawionego filtra na samego siebie, więć mi to nie
przeszkadza

>ps. Zniekształcony adres ma znajdować się w domencie invalid a nie
>nieżyczęsobiespamu !

będę sobie pisał jak mi się podoba, podobnie jak Ty to robisz

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |