Re: Moje historie z SDI i umowa

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 13:13:06 MET DST

Nie chce bronic Tepsy, nie wiem jak jest u Was, ale po
> polskiej czesci I-netu SDI smiga mi z prawie max transferem.

Przestan byc agitatorem.
Nie wiem z kim i gdzie smigasz, ale jest strona Klubu HISa
a tam wiarygodny test transferu dla kazdego modemu, isdn, SDI, lacz
stalych dzierzawionych, satelitki i wszystkiego.

Wejdz tam i uruchom test na Polska, Europe, Stany i podaj swoje wyniki.
A wtedy porownamy, bo tak to jest zwykla lameriada.
D.