Re: Z cyklu: w gazecie napisali

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 19:34:46 MET DST

On 30 Mar 2001 15:02:43 GMT, Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> wrote:
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>
>Bez obrazy, ale przeczytaj to co napisałeś i zastanów się jeszcze raz -)

:-) tak to jest jak sie siedzi 12 h przy Cadencie probujac zmiescic wzmacniacz
roznicowy na tych 5k mikrometrach^2. Chodzilo mi ze polozenie samego
wiatlowodu jest tanie ale na tym nie koniec. Dochodza koszta administracji ,
samorzadow, etc o czy pisalem wczesniej.

>Toż to napisałem - to ma sens do pierwszego osiedlowego trafo! Dalej
>tylko światłowody.

Ach czyli mowimy o tym samym.

>Ale dyskutujemy o Internecie w gniazdku elektrycznym -)

Ale rozmarzyc zawsze sie mozna.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
There will be no last bus tonight.