Re: Filtry zakladane na SDI ?

Autor: Sfires (sfires_at_ii.com.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 10:20:51 MET DST

Dariusz wrote:

> Mam takie pytanko.
> Jest strona kluby HIS/ SDI do testowania predkosci
> kazdego lacza, takze modemowego, SDI, ISDN itd itd.
>
> i co tam wejde i sie przetestuje to pisze ze mam bardzo wolny modem
> a nie SDI 115.
>
> Czy ten test jest niewiarygodny, czy tez na linii jest zalozony filtr
> ograniczajacy szerokosc pasma, albo zle sa dobrane ustawienia
> parametrow takich jak dlugosc pakietow, bufor, dlugosc ramki itd.
> czyli te parametry ktore sie ustawialo w winsockach, a teraz trzeba
> grzebach w rejestrach windy.

> [...]

pomysl kiedys logicznie... stronka Ci testuje preskosc sciagania danych
kilku miejsc w sieci, wiec nie zalezy to tylko od predkosci Twojego
modemu
SDI czy innego scierwa... ale takze od styku testowanych web-site'ow z
Twoim
providerem... prawda? a wiec wyniki tego testu zaleza tez od tego...

sfires

ps.: ja mam disyc dobra stalke i dostaje predkosc modemu 200k/bit, daje
do
myslenia co:)