Re: Filtry zakladane na SDI ?

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_hub.interia.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 11:01:49 MET DST

> Czy ten test jest niewiarygodny, czy tez na linii jest zalozony filtr
> ograniczajacy szerokosc pasma, albo zle sa dobrane ustawienia
> parametrow takich jak dlugosc pakietow, bufor, dlugosc ramki itd.

Ja mysle, ze na ktorejs grupie ludzie nie wytrzymali i zrobili zrzutke dla
montera TPSA, ktory przycial Ci pasmo. Niestety jak widac troche spartolil
robote.

:P

Maciek Dobrzanski, macko_at_firma.interia.pl
"Hey hey! Tonight I'm going to suck!!!... your blood!"
 -- Krusty the Clown, The Simpsons "Halloween Special IX"