Re: Lacze satelitarne (obustronne)

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_ahoj.pl)
Data: Thu 29 Mar 2001 - 20:30:59 MET DST

On Wed, 28 Mar 2001 23:06:07 +0200, Andrzej Slomski <andrzej_at_slomski.pl> wrote:
>Witam i sorry za przykre slowa...
>Sorry, ale Wasza "poezja" jest wzruszajaca ! Jesli nie macie o czyms sporej

Dariusz rowna sie Expert- a ten jak wiadomo expertem jest tylko z nazwy. (oraz
w powolnym zalewaniu tej grupy postami) - moja rada wloz do killfila i
przestan sie przejmowac. BTW czy ktos moglby zrobic statystyke polipa (jaki
procent postow generuje Expert bo mam wrazenie ze zbliza sie do 50%)

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_ahoj.pl
What do batteries run on?