Re: siec szkieletowa,

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 19:17:49 MET DST

Nawiązując do postu z Wed, 28 Mar 2001 11:54:35 +0200 autorstwa Jaco (Jaco_at_alpha.SPAMPRECZnet.pl):
: Ok, widzę że wiesz o co w tym wszystkim chodzi bo ja już się trochę
: pogubiłem. U nas w mieście jest MAN, który na początku był podłączony do
: NASK teraz korzysta też z pol34. Ten MAN oferuje też łącza komercyjne.
: Chcesz powiedzieć, ze podłącza to do pol34?

Większość polskich MANów akademickich ma dwa oddzielne AS - jeden dla
ruchu akademickiego, drugi dla komercji. Ruch akademicki korzysta z
wyjścia zagranicznego via POL34 i jakieś ichnie TEN155/Dante itd.
Komercja w większości korzysta z Internet Partners.
Część polskiej komercji lata wewnątrz POL34, ale z reguły nie korzysta
z ich łącz zagranicznych.

Choć oczywiście są wyjątki, których wyliczać nie będę ;-P

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.