Re: siec szkieletowa,

Autor: Jaco (Jaco_at_alpha.SPAMPRECZnet.pl)
Data: Wed 28 Mar 2001 - 11:54:35 MET DST

> POL34 (http://www.pol34.pl) nie ma z NASKiem (http://www.nask.pl) nic
> wspolnego. Oprocz tego, ze przeszla do niego od NASKu wiekszosc uczelni
> i instytucji naukowych gdy tylko im pozwolono.

Zawsze myślałem, że MANy są własnością NASK i należą do struktury tej sieci.

>Zasadniczo wszedzie
> oprocz moze Warszawy [1] instytucje naukowe powolaly wlasne LANy i POL34
> jest ich tworem (patrz http://www.pol34.pl/poczatek.html). Natomiast
> NASK, formalnie panstwowa jednostka badawczo rozwojowa poszedl w wyniku
> tego w komercje i podlacza kogo tylko moze
> (http://www.nask.pl/nask_klient.html)

Ok, widzę że wiesz o co w tym wszystkim chodzi bo ja już się trochę
pogubiłem. U nas w mieście jest MAN, który na początku był podłączony do
NASK teraz korzysta też z pol34. Ten MAN oferuje też łącza komercyjne.
Chcesz powiedzieć, ze podłącza to do pol34?

Jaco