Re: Lacze satelitarne (obustronne)

Autor: Andrzej Slomski (asco_at_husqvarna.pl)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 18:47:02 MET DST

Użytkownik Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:3ABFEFD2.114C8857_at_poczta.onet.pl...
> Nie ma wlascicieli satek poza Hughes jako samodzielna firma.
> Inne sa wlasnosci konsorcjow, a poszczegolne firmy dzierzawia jedynie
> transponder/y z laczem Vsat.
Witam.
Prosze mojej odpowiedzi nie traktowac jako reklame !
Pozwalam sobie na odpowiedz wylacznie z racji bardzo malej wiedzy na temat d
ostepow satelitarnych.
Jedyna firma w Europie sprzedajaca dwustronny internet via satellite jest Sk
ybone www.skybone.com Zeby bylo ciekawiej jest to polska firma !
Odnoszac sie do wypowiedzi kolegow informuje, iz Huges jest wylacznie sprzed
awca sprzetu
- Vsat'ow. Sprzet w tym bussinesie jest najmniej istotna sprawa. W internece
via satellite najwazniejsze jest oprogramowanie transmisyjne oraz dostep do
okreslonych laczy.
Skybone posiada lacza dostepowe conajmniej 100 Mbps / CIR 34 Mbps w backbon
ach w USA, UK i Niemczech
Zainteresowanych prosze o kontakt na priva andrew_at_skybone.com

Pozdrawiam.

Andrzej
Skybone