Re: nie ma to jak dobry provider :)

Autor: Sylwester S. Biernacki (obeer_at_astercity.net)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 09:46:07 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Maciuszko" <sal_at_irc.pl> napisał w wiadomości
> Twoj poziom sie obniza.
dzięki :P

>Wez moze jeszcze zrob strone jakim to zlym providerem jest PDi i napisz na
>wszystkie grupy pod jakim ona sie znajduje adresem *g*
wcale nie chodzi mi o to, żeby pokazywać jakim złym providerem jest PDi, a
raczej żeby pokazać nieudolność staffu który tam jest
zatrudniony. Przypuszczam, że nie jest problemem pobawić się trochę tym
routerkiem i mu pozmieniać kilka rzeczy, ale jak widać
PDi nie ma czasu na 'pierdoły' ;)

>Az tak nie nawidzisz swojego bylego pracodawcy, ze wyciagasz takie rzeczy
na
>forum publiczne ?
jak nie skutkuje prywatnie, to co mam zrobić żeby ktoś z PDi się obudził ?
:)

Obeer