Re: nie ma to jak dobry provider :)

Autor: Sylwester S. Biernacki (obeer_at_astercity.net)
Data: Tue 27 Mar 2001 - 09:40:37 MET DST

Użytkownik "Szymon Sokół" <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> napisał w
wiadomości news:r6dvbtc9q7oag1hlido3pl1gg1hfijcjoh_at_4ax.com...

> Czy mam rozumieć, że płacisz PDi za nieudostępnianie konfiguracji ich
routera,
> i masz pretensje, że się nie wywiązują z umowy?
nie.... po prostu się śmieję, że od czasów mojej tam bytności nic się nie
zmieniło, nawet nie czytają bugtraqów...
ciekawe kiedy im go ktoś poprzestawia...

w poście z bugtraqa jak wół napisane że jest read/write community którym
można napsuć w routerze, a PDi nawet palcem nie kiwnęło, żeby zdjąć
comunity public ze swojego bądź co bądź głównego routera :P
dlatego napisałem 'żenada'

Obeer