Re: PGP -- niekompetencji ciąg dlaszy

Autor: Dawid Kuroczko (qnex_at_atlantis.ssw.krakow.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 23:37:48 MET

23 marca, godzina 22:43, na pl.internet.polip pisze Szymon Sokół:
> Warto by się przed zmieszaniem p. Paluszyńskiego z błotem upewnić, czy to co
> napisał dziennikarz faktycznie pokrywa się z tym, co Paluszyński mu
> powiedział... mam bowiem w tej sprawie przykre doświadczenia z dziennikarzami.
Hmm, też o tym pomyślałem, ale już po wysłaniu artykułu. Jeśli to
"tfurczość" dziennikarza, to przepraszam pana Wiesława Paluszyńskiego
za mój poprzedni list. Ale w artykule były cytaty, na temat braku
popularności PGP w świecie (w przeciwieństwie do Czech) i znacznej
wyższości innych algorytmów, niż te zastosowane w PGP. Nie byłbym
taki przekonany, że dziennikarz to wszystko wyssał sobie z palca...

   Pozdrawiam,
       Dawid

PS: Ach, ale mam wredną sygnaturkową AI. ;-)

--