Re: PGP nie jest juz bezpieczne?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Mar 2001 - 23:15:49 MET

> A nie, a właœnie że nie. Jeœli masz na myœli Experta, to on NIE zdaje sobie
> sprawy z tego, że nie ma pojęcia o rzeczach, o których pisze. Taka jednostka
> chorobowa. Tak przynajmniej mi się wydaje.

Zatem drogi Szymonie.
Proponuje abys sie poddal publicznemu egzaminowi na kompetencje.
Wybierz dziedzine w ktorej jestes mocny i twoj jezyk jest gladki.
Podaj ja bez wstydu.
A wtedy ludzie z listy a moze i ja,
zadamy ci kilka pytan i ocenimy wartosc twej wiedzy.

Mysle ze to uczciwe postawienie sprawy.
Bo skoro piszesz o jednostkach chorobowych to rozumiem, ze jestes
lekarzem, ale moze sie myle.

Zatem masz czas dzisiaj podac dziedzine i napisac o co wolno cie pytac.

Najlepiej OpenPGP, mam nadzieje ze sie znasz.

Pytania pojda moze jeszcze dzisiaj.